Fotografie: Math Willems

Handbal maakt fraai “gloeiend einde” aan het zaalseizoen.

De activiteitencommissie van de Handbal Vereniging Holten organiseerde afgelopen zaterdag een fraai
evenement ter afsluiting van het zaalseizoen. Gekozen was voor een “Glow in the Dark” toernooi in de
sporthal. Met blacklights en de veld- en doelafzetting met fraaie gekleurde lijnen was een mooi speelveld
gemaakt. Speelsters uit alle leeftijdsgroepen van de vereniging waren met vaak mooie lichtversiering in maar
liefst 7 teams verdeeld. Met mooie teamnamen als Glow & Go, Blacklight ballers, Neon Ninja’s en Fluor
Knallers werd een halve competitie afgewerkt. Winnaar van het toernooi werd het Neon Hit Squad team.
Daarnaast werden nog prijzen uitgereikt aan de mooist verklede speelster en het mooiste doelpunt.

Na afloop werd in de kantine bingo gespeeld. Met mooie hoofdprijzen als een friteuse en 2 kaartjes voor
Twente-NEC, werd er gespannen door iedereen meegespeeld. In de loop van de middag groeide het aantal
deelnemers aan deze gezellige competitieafsluiting naar ruim 80 personen!
De middag werd afgesloten met een heerlijk lopend buffet dat werd verzorgd door Bjorn Rustebiel. Dat liet
iedereen zich prima smaken.

De activiteitencommissie en haar helpers kreeg een dankbaar applaus van alle bezoekers en kan terugzien
op een zeer geslaagde afsluiting!

Op de foto: Beeld van de gezellige Glow in The Dark seizoensafsluiting van HV Holten.

Locatie

Sporthal ’t Mossink
Keizersweg 22
7451 CS Holten